Zpět do obchodu

Registrace

Reklamační řád

Vrácení zboží

Pokud se zbožím nejste spokojení, můžete ho vrátit do 14 dnů ode dne přijetí zásilky. Vrácené zboží je potřeba uvést do původního stavu - předejde se tím pravděpodobnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Řádně zabalené a nepoškozené zboží zašlete nebo dopravte k nám na provozovnu na adrese Kaplířova 255, 411 11 Sulejovice. Se zbožím odešlete také vyplněný formulář: Odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete ke stažení v sekci odstoupení od smlouvy. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některém z našich partnerských výdejních skladů. Jednotlivé náklady prodávajícího spojené s vrácením zboží jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

V případě, že nejste spotřebitel a zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (IČO na faktuře), právo na odstoupení nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky, budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám.

Zboží, které nelze vrátit:

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele. Jedná se o:

  • nábytek, který byl vyráběn na objednávku nebo povrchově upraven na přání zákazníka (např. výběr odstínu kovové konstrukce nebo desky)
  • nábytek vyráběný v atypických rozměrech nebo úpravách
  • nábytek, který byl vyráběn na objednávku s čalouněním na přání spotřebitele (např. barva potahu u křesel, židlí, atd.)
  • nábytek, u kterého jste zjistili poškození v důsledku přepravy a tuto skutečnost jste nepoznamenali do přepravního listu přepravce (nezkontrolovali jste si zboží před řidičem a poškození zjistili až doma)

Dodržení 20 denní lhůty

Lhůta 20 dnů běží od následujícího kalendářního dne po převzetí zboží kupujícím. V případě, že lhůta končí o víkendu nebo ve svátek, je brán jako poslední den lhůty nejbližší následující pracovní den.

Vrácení peněz

Po převzetí zboží reklamačním oddělení a jeho následné kontrole, Vám peníze zašleme na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši provozovnu. V případě, že zboží obdržíme nějakým způsobem poškozené, budou z vrácené částky strženy náklady za opravu zboží. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.

 

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití

Foorniture.cz (Tomáš Gajdoš, IČO: 08956600, se sídlem Na Sídlišti 267, 411 12 Čížkovice) nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným a nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

 

Reklamace

Vyskytl se u Vaší zásilky nějaký problém? Dejte nám vědět na info@foorniture.cz. Napište nám číslo objednávky, popis poškození a především nám zašlete fotografie poškození. Reklamované zboží zašlete k nám na provozovnu na adresu Kaplířova 255, 411 11 Sulejovice. Pokud pro vrácení zvolíte Českou poštu, využijte službu Balík Do ruky, budete tak mít jistotu, že se balíček nezastaví na poště a nevrátí se zpět k vám.

Při reklamaci můžete zvolit následující vyrovnání:

  • Sleva na výrobek - v případě vad menšího rozsahu se můžeme domluvit na slevě. Slevu Vám zašleme na bankovní účet
  • Výměna poškozené části výrobku (např. dubové desky)

Minimální záruční lhůta

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší.  V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

.

...

1 položek celkem
Zpět do obchodu

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení